Mellandagsrea!

1kommentarer

Jag har åkt till kupolen i borlänge med malin och la´camilla idag. En jäkla massa rea! Vi var lagom pigga på å ge oss in i alla kilometersköer så det blev inga långvariga besök i alla affärer... När vi till sist gav oss in på rusta stannade vi dock nära en timme där inne och gick runt som mähän med stirriga ögon och ville köpa köpa köööpa något! Rusta stillade inte vår hunger efter något roligt å ta med sig hem. för min del vill jag ha kläder och en jävla jacka men eftersom det ska vara så jävla svårt när man är kräsen som faan så hittade jag ju naturligtvis inget! (ja, inte på rusta naturligtvis!)
Fick  iallafall med mig ett par mjukisbyxor för 98:- hårsnoddar och en hårklämma för en obetydlig summa, samt ett par uggs liknande skor som jag velat ha länge för ynka 199:-  På rusta köpte jag stekpannor åt älsklingen, snickers leksaker åt barnen, tvål och schampo. Ja... tyckte inte jag handlat något tills jag såg att jag spenderat ca 900kr allt som allt idag!
Vi har haft en rolig dag och jag är helt slut i kroppen. Desvärre har inte mitt shopping begär stillats överhuvudtaget! jag vill ha,ha ,haaa nåt...


1 kommentarer

loijsan

29 Dec 2008 13:13

hej där=) hoppas att allt e bra me er! saknar er!

Jo ja vet inte om vi åker kanske på nyårsdagen..ja har ingen bil så Tomas kör oss..Släpper nog mamma först tror ja...blir ju bara en snabbvisit där då för ja har hunden me mig..Men en snabbis e bättre än inget alls=)

Hör av mig senare får vi se=)

massa kramar

Kommentera

Publiceras ej