2 -Års firande

1kommentarer

Idag ska vi åka till syrran som har två års nykterhetsdag!
Då hennes störda boyfriend valde att dumpa henne idag av alla dagar så behöver hon vårt stöd mer en nånsin antar jag..  hmm..de hela känns på nåt sett lite små ironiskt! Linda vet nog vad jag syftar på...

Japp, så nu måste vi åka och fixa fika å grejer då hon inte har haft tid att fixa de själv av tidigare nämnda anledningar! Självklart vill man ju vara där för henne nu när hon behöver en som mest.

Tills Anna ringde och berättade om Malins rådande krissituation så mådde jag faktiskt bättre..känns som att allt höll på att vända, hoppas denna känslan håller i sig, trots tråkiga omständigheter rörande resten av familjen.. nu måste jag dra, för Anna står och maler sönder mitt jävla huvud! -kom igen nu då Ida kl är ett!! jag hatar folk som inte håller tider..

1 kommentarer

Linda

10 Feb 2008 17:58

Is this some kind of twisted joke?

Kommentera

Publiceras ej