:)

3kommentarer

 Imorses fann jag till min stora förvåning en stor bukett med blommor utanför min dörr..
Dom var ifrån en tjej som tackade för att jag dagen innan hade lämnat in hennes borttappade ringar på polisstationen.. Känns skönt med lite goda gärningar ibland! Så nu har jag varit på bra humör nästan hela dagen för ovanlighetens skull.

Sen fick jag ju VG på min saga igår och de gjorde mig också på bättre humör, då det verkligen inte var väntat. Var helt övertygad om att jag skulle få IG!

Det största problemet just nu är väl min ekonomi, är i mycket stort behov av pengar! mycke pengar NU Nu Nu

image62

3 kommentarer

Elinor

21 Feb 2008 19:25

åh bra jobbat ida...
där ser du att du är jätteduktig..
kram på dig!

linda

22 Feb 2008 08:38

you rule/ kram fittan

Anonym

22 Feb 2008 12:22

mohahaha!

Kommentera

Publiceras ej