Helg

3kommentarer

Idag
har jag Anna och kidsen åkt till Skara där Linda nu befinner sig med hennes kompisar.
Festival helg någonstans utanför skara. Jag är barnvakt åt Tom nu så Anna kunde stanna kvar och festa lite med dom där borta. Imorn är det min tur att Parta lite me Kusinen!  Imorgon skulle det nog komma några band och spela så det kommer förmodligen att bli fullt ös, lite över 100 skulle komma dit räknade de med. Jävligt mysigt litet hus med en stor gård där man bara hänger lite och lyssnar på musik! Underbart!

Ungarna har haft jätte roligt och vi har även hunnit bada med dem lite idag. Vi har haft det underbart  på Åland för dem som vill veta... Lite dryga ungar har man ju, men det är väl nåt man får räkna med!





3 kommentarer

Elinor

27 Jul 2008 19:45

Va kul att ni är hemma nu..

Ska vi ta och träffas någon dag i veckan??

Jag jobbar bara imorgon, sen är jag ledig fram tills på lördag :))

KRAM

Linda

29 Jul 2008 17:02

Varför har du inte lagt upp nån bild på Erik sekunderna efter att han kom upp ur vattnet? Mohaha.

Veronica Axelsson

29 Jul 2008 20:19

Hallå. Det är tydligen populärt å blogga, hittar ju både den ene och andre här.. ler

Hoppas allt är bra, vilka jättefina bilder.

Fast personligen hade jag ju aldrig vågat mig i bland en massa vass och näckrosor. =O)

Ha det Bäst.

Kommentera

Publiceras ej