onsdag

2kommentarer

Idag har jag varit på stan med Anna, Sofie och Elinor. Käkade lite på Thai resturangen. Hamna i ett mindre gräl med personalen. Utdelade presenter till två gammlingar som fyllt hela 25 år! Och hade fullt upp med att inte ryta på min odräglige son (Erik) vilket jag dock inte var ensam om, både Sofie och Ellen hade fullt upp med sina busungar. Det var trevligt att träffa sina vänner det var ju ett jävla tag sedan.. tenderar att gå alldeles för lång tid imellan våra träffar.

Och nej, acnen har inte försvunnit! börjar misstänka att jag är dömd att leva som ett pizza face några veckor varje månad... i resten av mitt underbara fulländade liv.
Börjar bli sjuk till råga på allt.. ont i halsen och täppt i näsan. Hoppas det går över.

sov ingenting i natt... pratade i tele till halv 5 eller nåt. Sen kunde jag inte somna, låg och stirra in i väggen. Kl 8 på morgonen när jag hade sovit i ca en timme så plingar det på dörren. Malin och Martina fick för sig att de skulle hälsa på mig lite efter de hade jobbat natt. Lagom pigg och med sprängande huvud värk var det bara att knalla upp och bjuda på kaffe.
Men nu orkar ja inte skriva nå mer så godnatt alla goda!

2 kommentarer

Anonym

10 Jul 2008 12:02

Servitrisen borde skjutas! Mohaaaaaaaaaaa..

Elinor

10 Jul 2008 17:24

Ja det va en jäkla surkärring :D

Hoppas att du kryar på dig!

KRAM

Kommentera

Publiceras ej