Dalarna

3kommentarer

Nu är jag i hedemora igen då. Erik sitter brevid mig i sängen och skriker, vilket han nu har gjort oavbrutet de senaste tio minutrarna. Han blev arg för att han inte fick vara med Tim inne på Merlins rum, pga att han inte lyssnade på dom andra när dom sa åt honom några hundra gånger. så nu får han stå sitt kast... stackarn, tycker lite synd om honom nu men han måste lära sig.

Jag är lika förvirrad som vanligt och mitt humör svänger konstant. Vet inte nåt hur man ska ha de.
Saknar min familj. Känns som att alla är imot mig hela tiden.. hmm... en smula paranoid oxå?!
Ska en sväng till Far med barnen imorgon innan de far iväg till Emskär. Blir nog trevligt.Tim tjatar om morfar hela tiden.

Igår bakade jag rabarberpaj som blev super smaskig, och idag funderar jag på att förvandlas till mamma och göra rabarberkräm.. i brist på annat. Jag är hemsk! nää då.. ska inte tvinga barnen att äta den om dom inte vill ha. Men kan ju tvinga nån annan stackare hehe!!  Ja, mina systrar förstår vad jag menar med rabarber kräm.. har inte allt för trevliga minnen om just den sörjan... nä, usch! nu får jag skärpa mig blir ingen vidrig kräm här inte spyr nästan bara ja tänker på de. Nåt annat man kan göa me rabarber?
Ja, som ni nog märker (de som orkar läsa denna meningslösa skit) så är jag mycket uttråkad. Nu ska jag försöka hitta på nåt annat att sysselsätta mig med. Påta i trädgården kanske?

3 kommentarer

Anonym

13 Jun 2008 18:49

Vi är inte alls emot dig.. vill bara ditt bästa och blir frustrerade över att du inte tar dig i hampan och inser själv att du är på väg mot fel riktning i livet och det kommer stå dig dyrt.

Rabarberkräm?? Ida nu får du ge dig!



Jag saknar min lilla Erik så jag döööör.. kom hem snaaaart!



Älskar er!

Elinor

14 Jun 2008 15:20

Hej Ida!

Jag saknar dig MASSOR, när kommer du hem från Dalarna?

Kram på dig!

Anonym

07 Jul 2008 17:23

Jag är inte på väg mot fel riktning i livet! Åtminstone inte mer en vanligt...

Kommentera

Publiceras ej