Pendlande..

1kommentarer

Ja, igår var jag på ganska bra humör faktiskt..
Idag är det tillbaka till något annat en glädje.. åtminstonde för stunden, får väl se om jag lyckas bli på bättre humör.

Erik leker tiger imellanåt, och låter precis som Tom gjorde när han hade en irriterande härma tiger lätet period..
Jag och barnen har varit och hälsat på Majbritt idag. Barnen har tjatat om henne ett tag (farmor).
Erik var lugn i början som vanligt, men sen börjades det med tiger läten och andra tvivelaktiga beteenden, som  vinögdhet och skrämmande läten, som bara min älskade bellsibub kan åstakomma!!

Nu är vi tillbaka hos Thomas. Barnen har käkat kvällsmat och det är dags för dom att sova strax.. om jag kan få dom att fatta det är det ju alldeles underbart.
Erik väser innifrån köket; mammmaa... muaommaa..  Alltså mitt eget barn min lilla söta bebis eehh.. ja! är långt ifrån en bebis nu, snarare ett litet monster som skrämmer mig.. im afraid..

Nu ska jag roa mig bäst jag kan eller ja, efter att jag lagt ungarna och lyssnat på deras skrik och gap i ca en timme om jag inte gissar fel.

Mitt nöje kommer dessvärre inte att vara speciellt roande misstänker jag det blir väl en titt på dummburken och sen lite sömn. Hoppas alla andra har det lite roligare..

1 kommentarer

Anonym

17 Jun 2008 21:09

Erik är mitt lilla gull monster, fast jag måste medge att han skrämmer mig när han låter som de i the Grudge i telefonen! LOve/ anna

Kommentera

Publiceras ej