Slöhög

1kommentarer

Idag har jag inte orkat göra nånting. Så mycke man borde göra dock. ORKA! Tim skriker innifrån rummet och Erik går runt i Mina pumps... En helt vanlig kväll då!

Idag kom Malin och Järve hit en sväng på frukost och fika, det var mycket trevligt får jag säga. Även om det vart lite väl livat för min smak... som vanligt. Anna ,Jonas och Tom dök upp en stund senare så det var ungar över allt.
Ungar som klättrade kring på väggarna med fradga imunnen och med vansinnet lysandes i ögonen... eller vänta nu, Det var nog jag...

Ja nu är det någorlunda lungt här.. Tim har stillat sig och Erik har tagit av sig skorna och beter sig förhoppningsvis som en kille igen.

Ska nog ta mig en Addera Plus, mata ungarna natta dem och slutligen möta Maran som besökt mig de senaste nätterna..

1 kommentarer

Anna panna

29 Jun 2008 16:21

Haaaa ha ha aaaaa.. du är så bar på uttrycka dig asså.. jag dööör.. asgarv

Kommentera

Publiceras ej