Mys Pelle

2kommentarer

Jag har suttit här tidigt på morgonen och blivit rejält uppretad av ingen mindre än den förbannade kocken de har på tv 4 "Pelle"
Jag får allvarliga nervryckningar i kroppen när han säger ordet: "Sådäringa" upprepade gånger med sin mjäkiga röst.

Här kommer några av hans kommentarer från programmet: " lilla Pullan" (angående kycklingen han barbariskt skall stycka)
"Lilla Vurren" (angående Kyckling korven han skall snitta)
"Lägga upp lite snajjdigt så där"
" De tycker jag e vackert"
"Jag är ju en ganska het kille"
"Jag blir lite så där.. lite så där asiatisk när jag lagar asiatiskt"

Sen har vi ett av hans fantastiska utrop: "Kerstin ! "

Han avslutar programmet med den fånigaste vinkning jag någonsin skådat, nästan så jag fick lust att stoppa fingrarna i halsen  åka dit och kasta upp över honom.

2 kommentarer

Linda

22 Mar 2008 11:22

Den här typen av provocerande beteende måste bestraffas.

Fader Bertil

07 Apr 2008 10:45

AAAAAAA jag hatar pelle bajs bög! Hatar hatar hatar aaaaa..han är ju helt jävla utveclingsstööööörd .. han snackar skånska och stockholmska.. ja menar allvarligt talat bestäm dig för hellvete i en säck! Pelle go to hell!

Kommentera

Publiceras ej