soffa

1kommentarer

Sitter och dricker mitt något kalla kaffe och funderar på att börja göra iordning mig något..
skall snart ringa Far och fråga när de har tid att fixa bilen,idag eller imorgon, hoppas de blir idag annars blir det väl en sen hemmfärd imorgon. Thomas jobbar just nu och i ca 7 timmar frammåt, har jag tur kommer han hem vid halv 6 tiden.
mår illa.. skulle kanske äta något?!  Min underbara syster har varit barnvakt i två dar the poor little thing! Inte så kul kanske kan riktigt se familjen framför mig delandes på soffan haha.. Anna och Jonas har fortfarande inte fixat sängen så de sover i varsin ände av soffan.. vet inte riktigt hur Erik fick plats men tydligen hade Jonas spenderat en natt på golvet.. så de kan ju förklara saken!
Näää nu ska jag nu ta tag i lite här ringa runt och fixa lite käk..
Lindaaa jag saknaaar dig..

1 kommentarer

Linda

08 Mar 2008 19:26

Men söte sak, jag saknar dig meeed! puss o kram

Kommentera

Publiceras ej