Pissdator och skit dörr

0kommentarer

Nu är jag på riktigt dåligt humör! hur kan det komma sig, att varje jävla gång jag verkligen vill! sätta mig framför datorn, så går det inte?! nää.. jag kommer in precis överallt, förutom Facebook och min jävla mail!

Hade ju sett fram emot att kunna skriva några rader till vissa.. som befinner sig ungefär så långt bort från mig som man kan komma.. typ andra sidan jorden!!! men näädå.. självklart hänger sig datorn på just den enda sidan som var viktig.. missförstå mig dock inte.. jag hatar vanligtvis facebook, men inte när det kommer till chansen att få konversera med min Lover! 
O  well! shit happens i guess!

Jag har nu exakt 300 kr kvar att leva på.. i ytterligare tre veckor! hmm.. räcker det till mat och blöjor?! skulle inte tro det. Jag är en jävla fattig lapp och har god lust att dränka mig .. nere vid framnäsbadet.. hmm.. var det enda stället jag förstunden kunde komma på, annars har jag ju ett badkar, men då lär jag ju fylla de först.. och jag är lat.. så otroligt lat.

Eller ja, idag har ju faktiskt både jag och Anna varit riktigt duktiga iofs i brist på andra val.. Vi gick! och hämta barnen på Lokalen idag, sen GICK vi till framnäsbadet med kidsen, som fick Plaska i vattnet och misshandla varandra med pinnar..

för några minuter sedan.. när jag skulle  smyga mig in på toaletten i mörkrets tystnad råkade jag SJÄLVKLART kasta mig rakt in i dörr jäveln istället för in igenom dörröppningen.. kännde mig tvungen att dela med mig av denna oerhört inntressanta del av min dag..
Kakk..

Kommentera

Publiceras ej