Våldgästar Syrran..

1kommentarer

Ja! Linda kommer ju hit på fredag ju, hur kunde jag glömma det.. Hon ska på bröllopp så min och Annas uppgift är att hjälpa Linda med Stylingen, Haha vet inte riktigt om vi är rätt personer att hjälpa henne med detta då hon själv är tusen gånger bättre på sådana saker.
Nu ringde Mia och tvingade mig att komma ut på gården och leka med barnen.. har verkligen ingen som helst lust just nu..men,men vad gör man inte för fridens skull!

Idag har jag tagit itu med saker som jag har skjutit upp i flera månader. Näringsdrycker och ny tid hos Dietisten, och tele tid med Min jävla skit läkere Leif! Jag när ett fruktansvärt hat til hans jävla skit sekreterare, har skrivit om henne förut så jävla korkad människa så man blir matt bara av att tänka på idioten.
Ne nu ska jag leta reda på barnen och deras kläder som dom har gömt nånstans i Annas lägenhet..

1 kommentarer

Anonym

20 May 2008 14:51

Ha ha jävla särring!

Kommentera

Publiceras ej