Jag är kaffe, Thomas och snus sugen...

1kommentarer

Behöver städa!!! orka!
Vi hälsade på Sofie ute i Friel igår Anna barnen och jag. det var mycket trevligt må jag säga. Tillhör ju inte vanligheterna att vi träffas en helg utan att festa! Vräkte i oss thai mat till vi storkna och tjöta om allt och alla, precis som vanligt! skvaller kärringar är vi allihopa! Tim och erik vart höga på godiset och såg ut som dregglande hamstrar i ett ekkore hjul.
Vi kom inte hem fören vi halv tolv så jag kan förstå om ungarna var lite trötta.
Tilia var så gullig så! Annas nya bästis! hos mig började hon gråta... barn gillar nog inte mig.. och ingen annan heller buhu!
Mina änglar har blivit vingklippta och turas om att skrika i mina öron bara för att jag satt mig här en minut
Nu ska jag låsa in odågorna i var sin elektrisk bur så jag kan fortsätta med min spännande dag

1 kommentarer

Anna Auf Rubenstein

09 Nov 2008 09:29

Men Ida då... det gäller att se livet på den ljusa sidan vettu... ehh aaa..



Älskar er!

Kommentera

Publiceras ej