Skåne

1kommentarer

Resan gick bra, faktiskt! Det var i princip torrt väglag nästan hela vägen ner, så jag kunde köra utan att oroa mig över mina färdigheter inom halkkörning.
När vi kom fram till Eslöv, stod en "väldigt" gravid kvinna och väntade på oss utmed vägen för att dirigera oss till rätt parkering. Jag var otroligt glad att se min älskade syster som har en väldigt stor och fin bebismage nu ;)

Linda stod utanför lägenheten och väntade på oss så det blev ett kärt återförenande! Vi satt sedan uppe och vräkte i oss chips och godis och pratade livligt om allt möjligt, har inte skrattat så mycket på länge! Alltid lika kul att träffas.
åker förmodligen hem imorgon igen tyvärr. nu ska vi följa med Linda till tåget för hon ska in till malmö och festa lite med sina väninnor. Skriver mer när jag har tid.
saknar snyggingen...

1 kommentarer

Madde.

01 Nov 2008 19:00

Skönt att det gick bra att köra =)

Kommentera

Publiceras ej