Färjan

1kommentarer

Fy faan vad glad jag är över att det inte fanns ett filmteam på plats när jag och Ann-Louise var på cinderella och festade!
Vilken mardröm det hade varit att se sig själv på tv när man vet hur jävla packad man var!!!
Kommer ju knappt i håg en timme av hela resan för fan!

Idag har jag och Thomas tvättat bilen hos Mor. Äntligen! Jag har även städat och röjjt i Tims rum., bakat kärleksmums, bränt kärleksmums...
Hade tänkt att skriva lite mer "spännande" saker men nu kom någon ut ur duschen och stressar mig genom att sitta och tjuvskika över min axel ;)
Så, nu skickade jag honom för att brygga kaffe åt mig i min nya kaffebryggare köpt på netto för 100 kr!
Tröttnade på min förbannade kokkanna.
Nu ska jag våldta min snygging hej då.

1 kommentarer

Madeleine.

03 Oct 2008 21:42

Hahaha jag hade kunnat betala stooora summor för att få se er på TV =P Värst va hurtig du är som städar, bakar å våldtar ;) looove!

Kommentera

Publiceras ej