Ida tipsar

3kommentarer

Såg på Tropic Thunder igår kväll... jag har väntat ett tag på att se på denna omtalade film, och ville inte ha allt för höga förhoppningar då det oftast resulterar i besvikelse.

Då kan jag säga att det var den absolut bästa filmen jag har sett på länge!!! har inte skrattat så mycket på ett bra tag så det kändes jävligt skönt.  Jag rekomenderar varmt alla er deprimerade stackare att genast se denna underhållande film och lovar att även den mest apatiska skulle dra på mungiperna ett flertal gånger!

3 kommentarer

Anna Auf Rubenstein

24 Oct 2008 16:55

Den ska jag be Jonas fixa till mig!



Jag tog inte nån mat och inte allt kaffe, du har kaffe kvar!!



Älskar er!!!

Madeleine.

24 Oct 2008 21:00

Men jag vill också se den men jag har inte hittat med svensk text och eftersom jag är så trög förstår jag inte alla svåra ord och behöver verkligen den förbannade texten =(

Anonym

26 Oct 2008 21:09

Åh, den vill jag också se.

Hoppas att allt är bra med dig.



kram kram

Kommentera

Publiceras ej