Permision!

4kommentarer

Nu ska jag snart gå och lägga mig. Har haft en bra dag ändå för att Anna var med mig till sjukhuset. Vi var helt psyko båda två kunde nästan tro att vi gick på droger... Tack Anna för att du följde med vi hade det ju kul trots att vi stundom var nära på att somna!

Imorgon åker jag till Skövde igen, ska vara där kl 7, så jag lär väl köra vid 6 Skit kul! Mor var dålig... så lika bra att jag åker själv. Känns skönare att åka själv oxå, då kan man slappna av på ett annat sätt.
Jag har hävt i mig kaffe och snusat sönder innsidan av läppen nu, eftersom jag är fastande snart och ingen snus får man ju ta heller fy fan vad värdelöst! tyck synd om mig!!!
Kommer hem på onsdag, om jag orkar köra själv det vill säga hehe...

Hoppas alla mår bra, nu ska jag se på ett avsnitt av Heroes och sova Godnatt alla Goda.

4 kommentarer

Linda

14 Oct 2008 06:45

Lycka till i Skövde, gumman. Köra hem själv, du är skvatt galen du... Älskar dig, kram kram!

Anna Auf Rubenstein

14 Oct 2008 07:59

Jaa vi var ju lite smått störda i går, eller i alla fall jag.



Jag blir så omogen i sällskap av dig, vet inte varför?? Undrar vad den där killen som satt i väntrummet med oss tänkte egentligen?



Jag vill vara med på operationen.. Idaaaaa jag älskar dig, er!



Ringer ditt ditt rum på Kss sen!



Puss!

Elinor

14 Oct 2008 08:16

Lycka till gumman.

Kommer tänka på dig i dag <3



puss

Madde.

14 Oct 2008 09:05

Hoppas allt går bra =)

Kommentera

Publiceras ej