Hemma

1kommentarer

Fy! så otroligt mycket skit jag fick att tänka på nu... orkar inte fatta beslut och orkar faan inte tänka efter får ångest ångest ångest! Jag hatar min sjukdom så jävla mycket just nu! jag vill vara FRISK!!!!

Förutom det så känner jag bara kärlek just nu. Jag Älskar Thomas så jävla mycket och vill inget annat en att få vara med honom jämt! men, jag får vänta ett tag tills vi kan träffas igen... så jävla deprimerande, saknar honom redan trots att det bara har gått några timmar sedan vi sist träffades.

Imorgon är det tänkt att Jag Anna och barnen ska åka till Cia och hälsa på. Bara ett litet problem... det är snö på väg och värre riskerar det att bli, blixthalka och skit. känner inte för att sitta och spänna mig hela resan dit när jag har så ont i kroppen redan och desutom med skrikande ungar i bilen. Nu känns det som jag håller på å få feber till råga på allt jävla förbannade skit säger jag bara jävla piss skits faan va dåligt humör jag blir på nu åhhhhahah

1 kommentarer

Madeleine.

30 Oct 2008 21:29

Uscha det låter inge vidare hörru! Hoppas allt löser sig för dig iaf. Saknar dig ! Krama!

Kommentera

Publiceras ej