Ensam :(

2kommentarer

Nu sitter Thomas på tåget hem til Hedemora...
jag kommer sakna honom som faan, jag har haft de så bra när han har varit här...
Igår var Anna, Thomas och jag och fikade en snabbis på söderströms och jag malde på om hur fruktansvärt goda smörgåstårtor och gräddbakelser de har där som vanligt... men de är ju sant ju! jag käkade en prinsessbakelse så klart!Anna malde på om sina skakiga ben efter sina övningar hos sjukgymnasten och sin annalkande nageltid hos Malin.A.
Ja, och Thomas bara lyssnade på oss... arme stackare! det tenderar att bli en massa kackel när vi systrar träffas vet inte riktigt om Thomas är van vid det.. men lika bra att vänja sig hehe!
Igår när vi gick hem sprang jag in på rydens en snabbis och köpte en fodrad hoddie som jag har önskat mig den kostade 600kr men jag hade ju mina present sheckar kvar :) så jag känner mig mycket nöjd bara ett par skor till och ett par byxor så är jag nöjd.. ett tag hehe. Nu ska jag käka lite kladdkaka och dricka lite kaffe hoppas alla har en bra dag tack o hej.


2 kommentarer

Elinor

19 Sep 2008 21:05

Hej vännen.

Hoppas att du får en bra helg.



Det vore trevligt om vi kan träffas någon dag i veckan...



Puss & kram

Madeleine.

19 Sep 2008 22:25

Åh men om du känner dig ensam är det bara sätta dig på tåget med dina två små underbara gossar och komma till oss =) Det vore ju alldeles underbart. Puss å kram.

Kommentera

Publiceras ej