För den som orkar läsa

2kommentarer

Borde nog fixa iordning mig själv lite... men orkar inte mår som vanligt dåligt och vill helst bra sova.
Men är ändå på ett ganska bra humör då min ohängde karl kommer på besök ikväll :) blev riktigt överaskad när han berättade att han skulle komma hit igen.. och så snart! känns visserligen som om det var jätte länge sen han var här men när jag räknar efter lite så är det nog bara ca 4 dar sen!

Bortsett från att han kommer och att jag glädjs åt det ,så har denna dagen varit allt annat en bra. Morgonen började med att jag inte han få imig nån frukost vilket i sin tur ledde till omänskliga skakningar i kroppen och pendlande humör. följt av vredesutbrott som kan jämföras med tonnårings. Jag tappade saker i golvet och målade kajal i hela ansiktet och strumbyxor gick sönder och inga kläder gick att finna någonstans... helvete vad jag hatar sådana dagar som denna då bara allt går fel hela tiden. jävla skit!

Men nu ska jag lugna ner mig, ta en dusch, snus och bara slappna av tills min Lover kommer hit.
Hoppas på en bättre dag imorgon.. då min bil ska tas om hand av min Mor och hennes Torkel... kommer att uppdatera om dessa spännande händelse utvecklingar ang min underbara bil. God kväll allesammans.

2 kommentarer

Anna Von Rubenstein

24 Sep 2008 08:42

Jaha, ska dom hjälpa till?? Undrar om dom klarar det då.. Torkel är ju inte precis bilmekaniker.. he he och vad jag förstår är det ganska komplicerat att byta generatorn, eller väldigt drygt i alla fall.. hoppas på det bästa i allafall.. kiss my darling!

Elinor

24 Sep 2008 17:47

Hoppas att det löser sig med bilen..



Puss på dej vännen <3

Kommentera

Publiceras ej