kakk

1kommentarer

Nu har jag äntligen sansat mig något sen igår, Inga mord har begåtts!
Men gudarna ska veta att det har varit nära...
Vill inte gå in på närmre detaljer om mitt privat liv just nu.

På dagen igår var jag och Anna samt barnen på stan lite. Aldrig ska jag ta bilen till stan igen en Lördag! att man aldrig lär sig. Letade parkering i en halvtimme eller nåt. Träffade på Hazar en sväng hon satt på en bänk inne i särmarkshuset och såg ut att vara redo att föda. Kort tid efter det träffade vi Sofie och Tilia. Världens sötaste lilla unge :) Ja, och vi mötte även Dina med familj... nästan lite oroväckande att vi inte såg Maria och Allen nånstans... de brukar ju alltid dyka upp var man än är! Mina små änglar skötte sig inte som vanligt så tillslut fick vi nog och drog vidare hem igen. Anna skulle fixa iordning sig för de skulle åka på fest hos Malin och Samuel (han fyllde 30).

Jag känner mig så jävla seg idag orkar ingenting. Känner mig fortfarande sjuk i kroppen. Jag borde städa iordning nu för barnen är hos Stefan tills imorgon.

Kastar nog in ett kort från stads besöket i brist på annat. kakkit...

1 kommentarer

Anna Auf Rubenstein

29 Sep 2008 10:44

Ha ha haa.. va otroligt snygg man är!!

Kommentera

Publiceras ej