25år

2kommentarer

Usch, vet inte vad man ska orka skriva riktigt. Har inte haft nån större lust att skriva på ett tag.
Kan ju börja med att säga att jag hade det mycket trevligt när jag fyllde år. Fick en massa bra presenter och uppmärksamhet. På fredagen kom vår kära efterlängtade kusin hit. Hon hade tagit med sig sitt goda humör och en dvd film i present till mig och Anna. Vi satt och gjorde narr av människorna på ensam mamma söker och drack lite vin.
Linda läste högt ur en kondom bruksanvisnings brochyr... Drömde om Shorter och deras år tillsammans. ;)
 
På Lördagen var det dags för fest här hemma. Linda hade knåpat ihop en massa roliga frågor om mig och Anna.
Vissa människor gick verkligen in för att vinna och få rätt svar på alla frågor. Jonas vann, och en autograph på valfritt ställe på kroppen var vinsten ;) jag undvek Jonas så gott de gick resten av kvällen då han vänligt men bestämt klargjorde vart han ville ha sin atograf... Snusk gubbe!
Vi dansade finsk polka, plågades av Malins egen brända skiva som hon tagit med för vår skull med alla gamla låtar som mr bombastic, Scatman osv. Sen vart det utgång till Stadh. Dansade som galningar (trots att jag egentligen var sjuk och mådde skit) Men det gick faktiskt bra ändå och nu mår jag ju bättre igen. Sen vidare till Majjos, där det var ganska trist tyvärr men de gick de med. Allt som allt så har jag haft de jätte roligt och är glad att alla kom hit. Saknade några människor väldigt mycket och hade önskat att ni var där men de får vi ta en annan gång.
Cia, Emma, Ann-louise, Madde,Dina. Ja, ni vet vilka ni är ;)

Nä nu ska jag hämta lite kaffe så skriver jag mer senare Love you all!

2 kommentarer

Anonym

18 Sep 2008 16:28

Ha a haaaa kul att läsa och minnas tillbaka.. faaan va kul vi hade ändå!!!



/Anna Auf Rubenstein

Madeleine.

18 Sep 2008 19:03

Va bra att ni hade roligt =) Jag hade gärna varit me dig men så blev de ju inte =(

Kommentera

Publiceras ej