Tisdax...

1kommentarer

Igår var Sofie och Mia med mig ut på tisdagsklubben, Meningen var att vi skulle äta lite. Jag orkade inte nån måt så jag beställde vitlöksbröd och vin, det äckligaste vinet jag nånsin har druckigt! Fattar inte hur dom kan ha det som husets vin, det smakar verkligen skit! Drack två glas vin, ett vitt och ett rött sen beställde jag två smirrnoff ice. Drack nog tre liter vatten under kvällens gång! Vi satt och tjöta och hade det trevligt bland alla gamlingar, inte en enda kotte som jag kände igen på hela kvällen! Sen dansade vi till det stängde och gick och köpte korv på torgbron. Vi gick hem alla tre och klagade på våra arma fötter och diverse andra kramper osv. Såg nog ut som riktiga kärringar när vi stapplade hemåt. Hade jätte trevligt i alla fall, så det får vi göra om snart hoppas jag. Tråkigt som faan att inte Anna följde med ut bara, men lika bra kanske ,slipper hon vara bakis idag! bilder på tjejerna:

   


1 kommentarer

Elinor

13 Aug 2009 15:24

åh, jag vill också gå ut med er..

men jag antar att jag får vänta ett tag till..



kram

Kommentera

Publiceras ej