fredag

5kommentarer

Idag är jag ganska glad, åtminstone just nu! efter att jag tvättat heeela dagen så hämtade jag barnen och sen åkte vi iväg till stan en sväng och handlade lite...  Köpte äntligen en bok som jag hoppas ska vara bra mycket bättre en smörjan jag läser just nu. Johanne Hildebrandts; Fördömd och två böcker till; Antikens historier. Nu när jag räknar på det så kom jag på att jag läser 7 böcker samtidigt... blir lite drygt, ska försöka koncentrera mig på en, det får bli den nya!

Erik mår bättre, men ingen ide att säga för mycket nu... får väl bara hoppas att vi håller oss friska ett tag till då jag ska in på operation näst, nästa vecka.
Imorgon kommer Thomas hit ;) Kanske några som kommer och grattar lillplutten också då han ju var sjuk i onsdags.

Sitter och dricker påkokt kaffe och funderar på om jag skulle bemöda mig med att sätta på nytt... näää orkar inte...
Då jag som vanligt inte har nånting roligt eller spännande att komma med så avslutar jag.

5 kommentarer

Madeleine.

27 Feb 2009 22:20

Åh jag skulle så gärna vilja komma och gratta gossen, det vore ju alldeles underbart men nästintill omöjligt, buuhuuu =(

Dimone

28 Feb 2009 23:35

Min lill bebbe är alltså tre år nu, det är ju helt sjukt! Älskare er!

loijsan

01 Mar 2009 20:27

påkokt kaffe kan du väl bjuda på snart tycker ja;)

Oh ja ja hade gärna kommit o firat lillÄrik....men men de får väl bli ett vanligt besök sen istället då!

Saknar er!

P&K

loijsan

01 Mar 2009 20:28

påkokt kaffe kan du väl bjuda på snart tycker ja;)

Oh ja ja hade gärna kommit o firat lillÄrik....men men de får väl bli ett vanligt besök sen istället då!

Saknar er!

P&K

loijsan

01 Mar 2009 20:28

påkokt kaffe kan du väl bjuda på snart tycker ja;)

Oh ja ja hade gärna kommit o firat lillÄrik....men men de får väl bli ett vanligt besök sen istället då!

Saknar er!

P&K

Kommentera

Publiceras ej