Sexigt!

3kommentarer

Jag tycker om min bil...det gör jag! men att  ha sex med den, där går min gräns! fenomenet heter meckofile (stavning?)
eller fettischen snarare! Ja, trodde man hade hört allt, men tydligen inte. Vad ska "komma" (haha) här näst?!

Innan jag chockerades av denna sjuka dokumentär kan jag avslöja att jag satt och såg på "Den rätte för Rosing" ja! jag såg verkligen på skiten... fruktansvärt pinsamt program kan jag tillägga!  Men som min kära kusin Linda skrev på sin blogg så har väl alla sett skiten ändå, lika bra att hänga med så man vet vad alla pratar om! Jag häpnas verkligen över hur männen -i detta fallet- kan med att göra sig så fullkomligt till åtlöje bara för att få synas i tv! Att Linda Rosing gör det det är ju en annan sak, de är väl det hon gör bäst...


Dagen har varit stressig, trotts att barnen har varit hos Stefan på morgonen. Jag och Anna bjöd Hazar på Lunch. Tim fick hänga på efter skolan då Erik hade spytt på lokalen. Stefan hade fått hämta lillplutten och har honom hemma hos sig. Han har hög feber min lille stackare och verkade inte alls må bra. Så kalaset är innställt imorgon. Själv sitter jag i denna stund och känner mig illamående... som vanligt när magsjukan hotar runt hörnet. Jag hoppas och tror att det inte är magsjuka han har ändå, men bara för att jag inte tror det kommer jag med största sannolikhet att kräkas inatt...
Eftermiddagen och kvällen spenderade jag hemma hos Anna och compani. Jag satt och försökte göra ett armband... det tog mig faan över en jävla timme! faaan vad drygt det var. Näää inget för mig det där, jag är alldeles för själv kritisk och perfektionistiskt lagd för den formen av arbete. Anna därimot  är verkligen en naturbegåvning, även om hon inte kan fatta det själv! 
Nu ska jag inte tråka ut er  få läsare nå mer så det är lika bra att avsluta snabbt. 

... tänk om nån otäck människa har våldtagit min bil nån gång utan att jag vet om det.... 
faan nu kommer jag få mardrömmar...



3 kommentarer

Anna

24 Feb 2009 23:14

Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jag döööööööör av skratt.. våldatgit din bil... ha ha ha...



faan jag missade programmet.. lävla skit.. hoppas det går i repris!!



Lilla Erik.. pussigullungen då... älskar er!

Anonym

25 Feb 2009 17:30

ah men du att inte ens bilen ska få klara sig från sånt snusk? ;) aaahahaha gud så vridet!

Pussa lilla Erik sen! Saknar er!

loijsan

25 Feb 2009 17:31

glömde skriva vem de va ifrån =) Älskade faster såklart;)

Kommentera

Publiceras ej