Säg den lycka som varar för evigt...

2kommentarer

pisshumöret kommer åter...

Början av dagen har dock varit bra. Åkte till bilprovningen för att ombesikta bilen och den gick som tur var igenom. Sen åkte jag och lämnade Erik till Lokalen och Tim till skolan. Snabbt hem för att hämta grejer till Ella, sen iväg till Härene för fika! Åkte och handlade på Netto.. som vanligt ;)
Hem och laga Lasagne, sen iväg igen för att hämta först Tim sen Erik. Åkte till Rydéns och handlade kläder till barnen för 1000kr Två jackor ett par jeans en tröja, strumpor och ett par snygga skor. Erik betedde sig som en galning inne i affären, precis som vanligt... Kröp runt i provhytterna, gömde sig i klädställningar och välte nästan ner snow of sweden smyckes ställningen... spawn of satan vad ska jag säga!? Ändock, bra dag!

Men just nu är allt skit igen... barnen sover så dom kan man inte pussa på. Anna är i skåne så henne kan man inte hälsa på. Jag gnäller och det har jag lust med...

2 kommentarer

Elinor

12 Jun 2009 05:47

Va kul at du hittade lite kläder till barnen :)

Sorry att jag inte ringde upp mer igår, jag glömde av det!



Ska vi träffas i veckan kanske?? Det vore kul att fika eller grilla eller något..

Hoppas Sofie och Anna kan också.



Åh, föresten grattis till att bilen gick igenom!!

SKÖNT att höra.

Puss på dej vännen <3

loijsan

13 Jun 2009 23:26

O va ja saknar er!

Kommentera

Publiceras ej