Bra dag!

2kommentarer

Efter att jag lämnat barnen så for jag iväg till min kära stora syster som går och väntar på att föda vilken dag som helst.
Vi käkade lite mackor sedan gick vi ut på en liten "färdknäppspromenad" Snackade en massa och drog sedan iväg för att hämta Tim från skolan. Sen träffa jag två syrror till plus en stor Vovve! Umgicks ett tag med dom, sen lekte jag och Anna med Barnen ute på gården ett ganska bra tag. Tim åkte roulerblades och Tom cyklade, Erik sprang som en galning runt med starwars svärd...
Sen ringde Ellen så åkte vi dit jag, Anna och barnen. Käka pizza och kladdkaka. Mysigt, mysigt! 
Kom hem innan 7 och är helt jävla slut!!! Nu ska jag faan sova så godnatt och tack för en bra dag alla inblandade.




2 kommentarer

Eda

18 Mar 2009 20:31

JA!!! URSÄKTA MIN KASSA STAVNING! ORKAR INTE RÄTTA ÄR TRÖÖÖÖÖÖT!

Anonym

19 Mar 2009 19:19

Ja det var mycket trevligt igår!! älskar er!



Ester Bergenstråle

Kommentera

Publiceras ej