Dalarna

2kommentarer

Ja nu är jag i Hedemora.  Far ska laga min bil här nån dag... skulle underlätta att veta exakt när så man kan planera lite annat oxå. Men det är inte så lätt för lille Far eftersom han har tonvis med andra grejer att fixa med, stackarn!

Vi kom hit i måndags kväll. Det snöade heeela vägen och var kass sikt. Men kom fram gjorde vi ju i alla fall.
Igår var vi ute med barnen i snön, inte lite snö här direkt! Erik hade lite problem med att ta sig fram i snön utan att hela tiden ramla. Vi byggde en jätte snögubbe och Erik fick åka lite fyrhjuling med Thomas, har sällan sett honom så nöjd!
Tim är hemma, Mor skulle vara barnvakt åt honom ihelgen. Han fick vara hemma för jag ville inte att han skulle missa skolan. Erik tjatar och gnäller konstant känns det som. mamma,mamma,mamma,mammma jag ska fixa öronproppar för annars riskerar jag att få nervsammanbrott.
Vi åker hem på söndag igen. Thomas följer med mig hem så han kan hjälpa mig lite efter operationen på måndag.
Jag ser fram emot operationen och hoppas innerligt att den hjälper lite!
Nu ska jag gå in och väcka Karln, och bjuda på kaffe.  Smell you later...

2 kommentarer

Anonym

04 Mar 2009 13:41

Å lilla Erik, jag kan riktigt se honom framför mig när han stapplar fram i snön :-)



Hoppas mamma "är" barnvakt nu då.. annars måste ju jag vara det och jag o Jonas har fixat barnvakt i helgen för att vi ska hitta på nåt.. men men we shall see i guess.



Hoppas pappa lagar bilen nu då.. annars känns det ju lite bortkastat.. Älskar er och humöret uppe nu Ida!!!



Kisses/



Dimone

loijsan

05 Mar 2009 22:42

o ja hade önskat att du kunde va me på festen men ja fattar!!

Hoppas iaf att operationen gåra bra på måndag,

Försökte förresten ringa dig men ingen Ida =/

Ring nån dag!

Saknar dig!

KRAM KRAM

Kommentera

Publiceras ej