kill me or make me better

6kommentarer

Nej, jag klarade mig inte från magsjukan. Spydde hela natten i förrgår.
igår mådde jag så dåligt att jag bara ville dö. På riktigt! Hade så jävla ont, varje gång jag blir sjuk får jag värk, det slår aldrig fel. Så igår kväll när jag hade haft värken från och till hela dagen så blev jag tvungen att spy igen och då blev det bättre ett tag. Har inte haft värken när den har brutit ut så här på länge nu. Det värsta är att jag kommer säkert få den igen idag... snart... vill INTE

6 kommentarer

Madeleine.

10 Mar 2009 10:53

Men din stackare, krya på dig för guds skull!!!

Elinor

10 Mar 2009 12:19

Nejjjjj, Ida din stackare..

Hoppas du bli bättre snart!!

Hör av dig när du har ork och tid.

Tänker på dig!

KRAM

Elinor

10 Mar 2009 12:19

Nejjjjj, Ida din stackare..

Hoppas du bli bättre snart!!

Hör av dig när du har ork och tid.

Tänker på dig!

KRAM

loijsan

10 Mar 2009 12:38

oh =( stackare! hoppas du blir frisk snart!!!

Linda

11 Mar 2009 09:44

Bara jag hör ordet magsjuka skriker jag VIK HÄDAN SATAN! Råkade ut för det två gånger förra året. minns det med fasa. Krya på dig, hoppas att du snabbt blir bättre! Kram

Smalin

12 Mar 2009 01:02

Hujeda mig sånt barn hon var...hahaha

Eeemiiilllll!!!!

Nej, stackare, lider med dig!

Kommentera

Publiceras ej