Vinterkräksjukan?!

2kommentarer

Erik har spytt hela kvällen igår och inatt... Återstår att se om vi klarar oss eller inte, jag och Tim.
Jag har mått illa i några dar...
Tyckte så synd om min lilla älskling i natt han var så klen.
Idag mår han betydligt bättre som tur är. Kan väl bara vänta och se vad som händer härnäst.
Hela mitt liv börjar kännas som ett dåligt skämt. Mitt allmäntillstånd är långt ifrån bra nu, gått ner mer i vikt.
Väntar på operationstid som aldrig kommer. Oroar mig över Cystan lr tumören som jag vill ta bort genast.
Oroar mig över svinpesten... Litar inte på det nya vaccinet, de har hasplat fram det så snabbt att man blir fundersam...
vad gäller kärlekslivet är det långt ifrån existerande. Har blivit sviken för sista gången. Förtjänar bättre. Vet detta ändå ligger man och lipar som ett barn om kvällarna som en korkad kärlekstörstande idiot.
Orkar inte mer nu, jag har fått nog. Nu ska jag fortsätta ägna mig åt barnen.

2 kommentarer

Madeleine.

08 Nov 2009 23:00

Åh, jag önskar att jag kunde finnas där för dig!

Hoppas du vet att jag finns, fast en bit ifrån <3

Linda

08 Nov 2009 23:20

stackars Erik, och stackars DIG!



vad gäller killar så kan vi ogilla dem tillsammans. jag blir bara förvirrad på det hela.



älskar dig min gumma

Kommentera

Publiceras ej