Freedom!!!

1kommentarer

...Not realy! Anna och Jonas är på väg hit nu när jag precis har lämnat barnen till Deras Far. Hade gärna varit ensam för en gång skull. Men det klart att de ska få vara här, Jonas ska ju till sjukhuset och allt imorgon. Röntgen osv.
Idag har jag varit hemma hos Maria och fikat lite. Barnen har betett sig som monster hela dagen. Så jävla trött idag.
Skönt att slippa gå upp med barnen imorgon bitti.
Strax en ny vecka då... Oroar mig för den närmsta framtiden...
Är det nån som är intresserad av att köpa vintage väskor så kan ni kontakta mig föresten! Har några stycken riktigt snygga, men behöver pengar och har inte orkat lägga upp några på tradera.
Kan lägga ut  bilder på några. Jag har 3 st oversize väskor och några andra märkes axelbandsväskor. Bla. The Bridge!
Oversize Vintage äkta Skinn/ Läder:

1 kommentarer

Anna Karlsson

08 Oct 2009 14:44

Så jävla snygga väskor!!! Nu är det du som lägger ut dom på tradera!!

Kommentera

Publiceras ej