Ons

3kommentarer

Nu är Sixten här, Anna ska vara barnvakt för Dina hade ett möte med jobbet. Underbara älskade Sixten, så jäkla söt!!! Mår allt lite bättre när man kan pussa på bebisar. Nu ska jag iväg till min psykolog. Orkar och vill inte men måste nog. Ska ge det ett försök. Har nåt emot psykologer, hatar att öppna mig. Men jag tror det är dax nu.
För att komma över saker som har hänt i barndommen och bli av med demoner man stängt inne så länge.
Jag gör det för mina barn och för mig själv.

3 kommentarer

Madeleine.

07 Oct 2009 14:34

Det är bra Ida:) jag skulle nog också behöva en psykolog mellan varven känns det som.

Elinor

07 Oct 2009 22:07

Jag tror att det kan va bra att prata av sig till någon som man inte känner..

Hoppas att det gick ok.

KRAM

Louise

08 Oct 2009 23:26

Du är stark Ida! Du klarar av det :) Kramar

Kommentera

Publiceras ej