Uppdateringar

4kommentarer

Har varit hos syrran i Eslöv och hälsat på i några dagar. Cia har fyllt 30 så därför åkte vi och hälsade på lite.
Vi har varit ganska tråkiga allihopa trötta och gnälliga och sugna på alkohol...  Jag har haft andningssvårigheter och hosta som vägrar ge med sig. Oskar är ett halvår nu och så otroligt jäkla söt! Saknar dem redan massor! Jobbigt när man bor så långt ifrån alla man älskar, isynnerhet när man verkligen inte har några pengar.
Kommer bli en fruktansvärt kul födelsedag nästa helg förövrigt... har fan inte råd att köpa lördagsgodis till barnen ens.
Tänker inte klaga över pengabekymmer dock. Så jäkla tråkigt att man bara klagar jämt!
Jag har mått mycket bättre på sistone... oroväckande faktiskt. Psykiskt menar jag... fysiskt är en helt annan historia.
Hoppas denna stabila känsla håller i sig. Ser framåt, är ganska lycklig och har inte lika mycket ångest som jag annars har jämt.
Pendlar så fruktansvärt i humöret i vanliga fall... nu har det hållt sig någorlunda lugnt i över en månad!

4 kommentarer

Linda

07 Sep 2009 13:30

Skönt att humöret är uppe! Kan inte du få vinna på lotto?! Pengaproblem är det värsta. Jag kan bli nedstämd om jag är pank en vecka, och inte kan gå och handla/luncha/fika. Och då har jag inget att klaga på som bor själv och inte har andra att försörja. Det sägs att pengar inte gör en lycklig, men det är en sanning med modifikation kan man tycka ibland :( Du e finast! Kramar

Louise

08 Sep 2009 11:07

Nae vilken gullunge!! Vad roligt att du mår bättre i skallen :) Hoppas du blir bättre i kroppen snart oxå! Vi får ta en fika snart :) När man fått lite mer cash kanske.... typ nästa vecka! Kram!

Louise

09 Sep 2009 22:29

Vad söt du är!! :)

Elinor

10 Sep 2009 23:19

åhhh vilken sötis!

Kommentera

Publiceras ej