Botox

2kommentarer

Det blev tillslut en bra födelsedag! Maria kom på kvällen med äppelkakstårta, med ljus i och allt! Och en paradis ask som jag blev överlycklig över då jag har varit så choklad sugen! Vi satt och drack te och snackade en stund medans barnen sov. Mycket trevligt. Idag fick jag presenter av Annas bästa kompisar Linda och Malin, Vin i en jätte fin flaska ( sånt uppskattas verkligen då jag älskar fina flaskor) och en vinöppnare, hehe troligtvis en hint! Har aldrig nån när det väl är fest!
Blev verkligen glad och överaskad! De har faktiskt köpt presenter till mig förut, vilket de verkligen inte behöver då det faktiskt är mest Annas kompisar. Men, men Jäkligt glad blev jag i alla fall.

Idag har jag gjort soppa. Bjöd Anna och Linda som har stått och packat och städat hela dagen i Annas lägenhet.
Det vart uppskattat som tur var. Jag vill ha en bakmaskin så jag kan börja baka bröd!!! Mycket man vill ha...

Jag fick två underbara halsband av Anna i present och jag är så nöjd över dom. Hon är så jävla duktig, man blir allt lite avundsjuk! Jag är helt kass på att göra smycken! Jag vet, för jag har provat!
Nu är Anna hemma hos mig, hon står och blåser håret. från och med imorgon ska hon bo hos mig. Det kommer verkligen bli spännande... De håller på att flytta ut alla grejer nu, och Jonas och Tom ska bo hos hans pappa tills huset är klart. Det blir ju precis vid Jonas jobb och Tom går ju i förskolan i Götene nu. Men Anna kommer nog tycka det är jävligt jobbigt att inte kunna sova med sina älsklingar. Hoppas huset blir någorlunda färdigt snart så att de kan flytta in.
Jag har mått bättre idag och hostar inte som en galning längre. Hoppas jag är frisk i veckan som kommer så att man kan börja träffa sina vänner igen och kanske ta en efterlängtad fika på stan!
Tim och Erik är dryga... Erik är inne i en trotsperiod som heter duga! Och Tim har blivit en tonåring igen...
Erik är värst, hoppas han skärper sig snart för jag blir så jävla trött på honom. Mina små bebisar har blivit stora killar!!! Och jag har hamnat ett år närmare mitt botox party...



2 kommentarer

Louise

13 Sep 2009 22:26

Jag är jämt fikasugen! :) Tänkte baka äppelpaj i veckan vill du ha? Kram!

Linda

14 Sep 2009 21:17

Å tänk om man kunde promenera över på en fika hos dig bara när man kände för det! Tur att det finns telefon i alla fall, och att man kan roa sig med att läsa din blogg för att få en liten Eda-dos!



Kommentera

Publiceras ej