Känner något hon inte trodde hon skulle våga känna igen ♥

3kommentarer

Helvete vad nära jag var att förlora någonting bra... Jag var nära att förstöra allt, men han fans fortfarande kvar, trots mitt velande och min förvirring fram och tillbaka. Idag känner jag mig fruktansvärt tursam som har träffat en jävligt bra Kille, KARL! Hoppas inte jag fortsätter förstöra för mig själv nu bara, vill inte bli sårad igen eller såra nån.
Känner mig kär idag... Och det gör mig för stunden på bra humör, vet inte när jag var riktigt kär senast.

I många fall intalar jag mig själv att jag är kär fast så inte är fallet, i synnerhet om det är någon jag vet att jag inte kan ha ett bra liv eller förhållande med, då är man ju nästan dö kär!
Denna gången började det med att jag intalade mig själv det men inget hände och jag var nära att förstöra allt när vi träffades för mycket. Han är helt enkelt en bra kille och det skrämde livet ur mig så mycket att jag nästan gjorde mig av med honom helt. Men han har väntat och respekterat mig och när vi nu har träffats det senaste så har jag bara tyckt om honom mer och mer...

Måste bara fortsätta intala mig själv att jag är värd detta...

3 kommentarer

Malin

25 Mar 2010 19:49

Du ÄR värd det!! Underbart!!

Kram!

Anna karlsson

26 Mar 2010 08:49

Hoppas det håller i sig..för jaa du om någon är ju värd lite lycka och kärlek för omväxlings skull.. och med en normal karl dessutom..Älskar er!

Elinor - Mamma till Liam & Tigra -

30 Mar 2010 23:01

Det är du verkligen värd kära du.



saknar dig!

kram

Kommentera

Publiceras ej