Min flickvän och hennes abnormt långa tår...

3kommentarer

Har glömt att skriva om min Och Loises kväll förra veckan.
Vi gick på Bio Shutter Island, Helt okej film när man väl kom på vad den handlade  om.
Vi gick i plasket till stan och Louise hade inte världens bästa skor på sig så hennes fötter var plaske blöta när vi väl var framme, hon löste det väldigt bra genom att värma fötterna med hennes vantar... :P
Mycket snyggt måste jag säga!
Sen drog vi till Gabriel en sväng och skulle ta EN öl... Det blev lite mer än det och det
Vi vart uppvaktade av lite lammkött och det spårade nog ut en del från min sida eller vad säger du Louise :P Vi säger inget så har vi inget sagt om det hehehe...
Det var jävligt trevligt i alla fall får vi snart göra om fast utan ölen!

3 kommentarer

Louise

08 Mar 2010 21:18

HAHAHAHAHA!!!! Fan vad läckert!!!! Måste vi ju göra om snart!!! Fast gärna när det inte är slask ute....

anna panna

10 Mar 2010 09:56

haaaaa haaaaaaaa

Louise

13 Mar 2010 19:05

hahah ser fan ut som jag har värsta hängpätsen på mittenkortet!

Kommentera

Publiceras ej