Inre stress

2kommentarer

Svårt att tro att jag känner mig ihjäl-stressad när jag bara sitter som en idiot och inte tar tag i grejerna som måste göras. ORKAR inte. Bättre att vänta till det inte finns nån tid kvar och stressa jävul!
Mycket har rört i skallen de senaste veckorna och jag har stängt in mig här hemma. Träffar ingen ringer ingen och vill inte gå ut överhuvudtaget mer än nödvändigt. Men jag har lovat mig själv att rycka upp mig nästa vecka. Imorgon ska vi fira Jonas som fyller 40. Jag ska bjuda honom på dag spa i Lundsbrunn sen har vi fest för hans vänner på kvällen. Ser fram emot det men känner mig stressad och trött. Skulle behöva sova.

2 kommentarer

Elinor - Mamma till Liam & Tigra-

05 Nov 2010 14:00

Tänker på dig <3

Anonym

06 Nov 2010 11:49

Hoppas ni får det härligt! älskar er!

Kommentera

Publiceras ej