Anna

1kommentarer

Det har varit en orolig natt, har tänkt på Anna då jag vet att hon var ledsen igår och kände sig ensam och trött.
Hon hade ont överallt och kände att hon inte vågade fråga om hjälp riktigt. Inte så kul att ligga ensam i ett rum utan tv lr annan underhållning, det ända hon gör är att mata bebisen hela tiden så nu har hon jätte ont i brösten och blir på dåligt humör pga smärtan och ensamheten. Klart de ska hjälpa till, hon ligger ju där av en anledning ju. Men hon vill inte ringa på knappen hela tiden och hon tycker de är snarstuckna och ger henne dåligt samvete för att hon ber om hjälp. Usch vad jag inte ville att hon skulle vara själv igår. Älskar min tvillingsyster mer än något annat i hela världen, det är hon och mina barn som är en del av mig själv.

1 kommentarer

Anna Auf Rubenstein

07 Oct 2010 13:31

Älskar dig/er med

Kommentera

Publiceras ej