Ernst is back

1kommentarer

Ernst försvann ju mystiskt... Sen kom Erik och sa att det var han som hade honom nu. Nu har Erik tydligen tröttnat på Ernst ständiga väsande och gnällande så han har fått komma tillbaka till dess rätta ägare, Mig!
Tidigare idag hotade Ernst mig med en leksakspistol för att han inte fick äta upp kladdkakan som blev över från igår.
Han har även lyckats att manipulera min omgivning till att tro att jag är på något sätt galen...
Då jag är en fattiglapp just nu så är han väldigt arg på mig eller som han väste: besviken*
Han har ju inte fått något av det han ville ha.
Han har sedan han kom tillbaka i min ägo utvecklat en överdriven fascination för vapen i alla dess olika former...  Han är outtröttlig när det kommer till diskussioner som oavkortat handlar om att ta över världen.
Vet inte om detta är riktigt normalt eller om jag borde oroa mig för hans mentala hälsa?

1 kommentarer

Anna Auf Rubenstein

11 Oct 2010 12:04

Ha ha hah ah aaaaaaaaahhhaaaaaaaaaaaa du formulerar dig så jävla bra Ida ha ha ha jag döör av skratt

Kommentera

Publiceras ej