Terminator

1kommentarer

Igår åkte jag Alice och Jonas till överby. Det var trevligt att åka i väg en vardag med Jonas så det var skönt att han tog ledigt. Alice förskola hade studiedag. Sen kan jag nog beskriva att det var lite som tortyr också..
Alla affärer fyllda med grejer jag inte har råd med... Skor, massor av snygga opraktiska skor...
Kanske var tur att jag är pengalös just nu! Ernst stannade hemma... Jonas har skaffat sig en kackerlacka han också, den heter Terminator/Rocky/Ridick... Den är schizofren. Igår när vi satt och åt lunch på ett trevligt ställe inne på Överby så blev Jonas plötsligt tyst och allvarlig... Efter ett tag tog han till orda - Ida... Du måste acceptera nu att Ernst inte längre finns med oss. Han är död. Terminator har dödat honom.
Han är ju störd, klart han inte är död. Det sa han bara för att skrämmas, Ernst lever så länge jag har lust
Terminator Rocky-Ridick

1 kommentarer

Anna Auf Rubenstein

04 Oct 2010 19:41

ha ha ha haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Kommentera

Publiceras ej