Bröllop

2kommentarer

Syrran och Robert har gängat sig och vi har alla nära och kära varit där och firat dem i helgen. En mycket lyckad tillställning må jag säga! Faan vad kul vi hade! Jag hade riktigt ont mellan varven men tycker att jag lyckades dölja det väl. Det gick bra. Igår och idag har jag därimot haft svårt att röra mig normalt och har jäkligt ont i revben,bröst och hela höger sidan. Ryggen är kass men det hade jag räknat med. Men all smärta får vara det vara värt. Hade som sagt skit kul! Riktigt roligt att alla älskade kusinerna kunde komma samt faster och hennes kille.
Vi är nöjda Malin är nöjd. Bra.
Har insett att jag måste gå ner i vikt. Minst 5 kilo ska väck om det så är det sista jag gör. Denna smalfeta hydda är snart ett minne blott, ska bara äta upp allt gott som finns kvar... Det kan ta några dagar. Men vad gör man inte.
Har även insett efter att ha kollat på diverse kort på mig själv att jag inte bara ser fet ut utan jag gör alldeles för många fula miner hela tiden... Jag är helt enkelt inte kapabel till att se normal ut när andra fotar mig, nä, jag måste se ut som ett fetto retard. Känner bara ett otyglat självförakt och äckel till mig själv idag. Jag spyr. Spelar ingen roll vad jag gör eller hur mycket jag gör iordning mig. Nu ska jag rycka upp mig

2 kommentarer

Anna Auf Rubenstein

21 Aug 2011 09:52

Jag kan försöka trösta dig med att jag tycker att du är fruktansvärt snygg och det tycker alla andra åxå..så här snygg som du är just nu Ida är det snyggaste jag sett dig på länge..du var självklart snygg när du var spinkig åxå men du är extremt snygg just nu..älskar dig/er

Louise

05 Sep 2011 12:52

Får vi absolut göra!! :)

Kommentera

Publiceras ej