mer en vanligt

1kommentarer

 
Gillar detta fotot på mig. Gillar inte att se på mig själv i spegeln. Idag har varit en jobbig dag på pds. Ångest och folkskygg. Fick i alla fall skjuts till Secondhand. Köpte ett par vintag stövlar som jag älskar för 20kr. En julduk och en leksak till Erik.
 
Louise kom hit en sväng på eftermiddagen och fikad lite :) Länge sedan jag pratade eller träffade nån nu. Såg på några klipp från serien Misfits som Louise har tipsat mig om. Verkar skit kul. Vi ska eventuellt ses i helgen och göra nåt med ungarna.
 
 
Jag och Jonas var och såg på Hobbit förut. Den var såklart bra, man kan inte tycka annat om dessa filmer. Även om det är mycket man igentligen stör sig på så tvingar jag mig själv att ignorera det och bara njuta av filmerna. Finns ju inga andra fantasy filmer som kan mäta sig med sagan om ringen! Snällt av JOnas att bjuda mig! Vi har bestämt att inte ses lika mycket längre men detta fick bli ett undantag då vi båda har väntat på filmen.
 
Nu ska jag försöka surfa mindre och gå till sängs så man orkar md morgondagen och helgen.
 
 
 
 
Tisdagens lussefirande med Erik!!
     
 
 
 
Tidig morgon på pds idag torsdag.
 
Hobbit
 
Mupp i profil 
 

fräknig Tim i behov av klippning och sången sudda,sudda,sudda sudda bort din sura min

 
 

1 kommentarer

Anonym

19 Dec 2012 17:45

ÄLSKAR det kortet på dig. Fin mupp i profil..fin Tomte Erik,fin fräknig Tim med tjockt fint hår. UNDERBART foto på pds.

Älskar och saknar er/Anna

Kommentera

Publiceras ej