Operationen

3kommentarer

Gick bra! Det var inte alls mycket förträngt denna gång. Men så hade det bara gått 3 månader. Men jag blev ändå förvånad då jag inte har kunnat äta nåt sedan flera veckor tillbaka. Jag har haft en väldigt lång period med intensiv smärta och har dragit slutsatsen att det är den största boven i dramat. Jag har inte orkat hantera "stoppen i halsen" Vilket har ledit till att jag inte har ätit och därför har jag bara blivit sämre och sämre. Ingen ork till nåt. Jonas har varit snällt och lagat flera matlådor med potatismos och äggsås till mig så sedan op förra veckan så har jag tvingat i mig mat fasta tider. Är fortfarande dålig efter op och behöver nog ett tag till att återhämta mig då jag ju var ganska dålig redan innan op. Inne i mitt rum så hade jag en jätte söt gammal dam som rumskompis. Hennes man kom och hälsade på henne och jag har nog aldrig sett gulligare människor, de satt och pratade med varandra så himla gulligt, sa hur mycket dom älskade varandra och att dom inte skulle klara sig utan varandra osv. 64år hade dom delat tillsamans! Jag hoppas verkligen att hon blir bra!!



 
utsikten från fönstret på kss
 
jag blev som vanligt blåmärkt efter alla stick även denna gång.
 
Så söööta!!
 
Jonas hjälpte mig och stöttade mig hela dagen
 
Fick en söt krya på dig present även denna gång :)

3 kommentarer

Anonym

26 Nov 2012 17:06

Vilken underbar bild på utsikten:) Bra att Jonas var med. Gulliga människor:)Du behöver relax..det är vad du behöver,så ska du se att allt annat blir lite bättre åxå..förhoppningsvist.Får se hur jag gör imorgon. ag har ju jobb och sen möte efter jobbet...

Anonym

26 Nov 2012 17:07

Vilket jävla blåmärke..shit usch :( Lilla Ida då :)

emma

29 Nov 2012 20:57

skönt att det gick bra! alltså, på den första bilden på dig så trodde jag först att det var Janina! SÅÅ lika! Kram

Kommentera

Publiceras ej