som en gris som åker till england

3kommentarer

Har varit en piggare dag. Haft ont som fan mellan varven men mycket piggare och gladare. Träffat Louise och fikat lite och tjötat lite. Så fin den där tösen. Osjälvisk och omtänksam. Och lite jävlar anamma mellan varven som behövs i bland ;)
Har gått bra att vistas bland folk idag. Har haft med mig Erik som vanligt men det kändes ok idag. Fick lite panik stress när vi gick in på ett fullknökatställe men drog oss vidare mot lilla fiket inne på kopparporten och där var det lugnt. Fick till och med i mig lite räkor och ägg och lite bröd. 
Är pigg igen efter att ha vilat en längre stund efter jag kom hem. så fixar väl in nått foto dådå från de senaste dagarna fram till idag.  Oerhört spännande tänker du kanske nu... Jag vet. 
 
 
(Ser ju onekligen ut som att jag behöver all sol jag kan få. ) Börjar tröttna rejält på denna hårfärg nu så det kliar i fingrarna... vill ha det svart nu,nu,nu fast ändå inte fan vad drygt
 
Sjölunda en sväng med Jonas som jag inte träffar så ofta längre.. Det var härligt
 
 
 
 
 
 
 
Tacoskväll hos Stefan :)
 
Du är så snygg Anna!! Tur att vi är lika ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Louise visar sig som vanligt från sin bästa sida! Ungjäveln vägrar att bjuda på ett normalt leende
 
Som sagt ! ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

3 kommentarer

Linda

21 Aug 2013 08:18

Härligt att se dig i ditt rätta element! Stor kram!

Anonym

21 Aug 2013 20:37

Underhållande inlägg och roliga fina bilder

Louise

23 Aug 2013 13:54

Aaaahahahaha fan vad snyggt eller!!

Tack vad söt du är Ida! :)

Härliga foton, as usual! :)

Kommentera

Publiceras ej