snack

1kommentarer

Barnen blev hemma ändå denna helg då Anna mådde dåligt och jag har ingen annan som ställer upp som barnvakt, men det är jag ganska glad för eftersom jag har saknat dom så. Hoppas jag inte blir sämre till måndagen bara.. Tim har dragit till sin polare och ska sova där och jag och Erik ska äta räkor och rökt makrill. Inget godis längre till varken mig eller barnen sedan nyårsafton, jag har även slutat att snusa sedan dess, bara Onico snus som är ofarligt och helt utan nicotin osv endast naturliga ämnen som tex kakao. Vi ska doppa bananer i choklad sen så blir det lite lördagsgodis känsla. Annars då ,jo håller inne med en del ilska sm hotar att explodera !
 
 
Är jävligt besviken och arg på en människa som yttrar sig om saker hon inte vet ett skit om MITT LIV ! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

1 kommentarer

Anonym

07 Feb 2013 14:27

Fy faan vilka proffsiga snygga bilder. Jag vill ha en bättre kamera..eller en iphone. Älskar er. Ingen idé att bli arg..livett är för kort för att vara arg o bitter..skaka av dig det och gå vidare...du vet ju att du är BRA...BÄST faktiskt :)/Anna

Kommentera

Publiceras ej