4kommentarer

 
har ingen koll på saker längre. Räkningar blir glömda för att jag är förvirrad och förväxlar saker, så nu kommer jag ligga back på kontot när allt är draget och har 800  kvar i fickan om jag har tur. Men det räcker nog till mediciner, mat städgrejer till hemvården och extra grejer innan operationen på måndag. Sen 50kr om dagen till vuxenpsyk. Har inte råd att gå dit nu. Tur att man inte var självmordsbenägen innan så att man hanterar detta så jävla bra. Svår pms idag kombinerat med självhat och depression. 
 
 
 
 
 

4 kommentarer

Turbosnor

29 Jan 2013 00:37

låter som att du behöver muntras upp. 800 spänn är ju nästan normalt efter räkningstrutarna.. kram på dig iaf och hoppas det löser upp sig ordentligt.. gå nu inte och köp trisslotter för dom där 800 nu bara

Anonym

29 Jan 2013 12:38

800kr när man har ett hushåll på tre personer som både ska ha mat och annat, städgrejer till hemvården, mediciner och läkarvård samt anpassad mat efter operationen nästa vecka är inte normalt för mig och räcker inte. Hade jag varit ensam hade det inte varit lika farligt, jag klarar mig själv utan dyr mat osv. Medicinen och läkarvården som kostar för mig. Jag har ock löst situationen från en hjälpande "ängel" Får låna det som behövs.
Kram!

Megaman

29 Jan 2013 18:12

aa, det är tufft som tusan.. men det är du också :)

Anonym

31 Jan 2013 12:09

Det mesta löser sig vettu..love u :)

Kommentera

Publiceras ej