olje renar metoden

1kommentarer

Fick mina ansikts produkter från econordica i dag!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Har så klart redan testat dem och betyget kommer väl senare när jag ser om det gör nån skillnad men kan säga att det kändes underbart för huden och man kunde riktigt känna hur nyttigt det var! Lite svårt att veta när jag ska använda det nu när jag kör den där olje metoden. 
 
 
 
I kväll har jag gjort precis som man ska med denna metod och det kändes som en spa upplevelse! Underbart är det, skön massage och avslappnande med varmt ångande handuk över ansiktet. Ska försöka påminna mig själv om det här med tålamod, nåt jag i princip inte har !
 
 
 
Har syndat hela kvällen idag :( Ätit choklad och lösgodis med lite chips och tacos chips som sitter kvar i matstrupen så det är ännu en sitt-sovande natt. Försöker tänka positivt och andas lugnt men det har varit tufft idag närmare eftermiddagen.
 
Har i vilket fall som helst haft en fantastiskt bra kväll med Louise och Indra här, Tim och Erik är hemma också och de har käkat godis och sett på film medans Louise har passat upp på mig lite :) Färgat mitt hår och grejat och det blev faktiskt som jag hade hoppats på! Lite ovant med tanke på hur blond jag var innan men känner mig betydligt bättre i mörkare nyanser. Detta är det närmaste min riktiga hårfärg man kan komma och planen är att lägga i lite ljusa slingor så att det blir som jag hade det innan jag krånglade till det! Vill ha det som på dessa halv gamla fotona:
 
 
 
 
 
 
 
 
Den färgen är jag väldigt bekväm med eftersom den känns så nära min egen som sagt. Sedan till höst och vinter blir det nog mörkt som gäller igen. Har varit riktigt blond det sista och det är väl fint om man gör iordning sig och så men jag trivs inte i det.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu orkar jag inte "babbla" mer så god natt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

1 kommentarer

Anonym

05 Aug 2013 16:04

MASSA roliga inlägg :)

Kommentera

Publiceras ej