avslutnings-fika på stenporten

2kommentarer

Duktiga ungar, härlig grupp! Det har gått så otroligt fort! Min lilla Erik. Vi fick härligt väder och jag skaffade mig nog en vän! Ska dit på fika snart. :) Kämpat för det där med folkskyggheten. Är ju inte sån egentligen för när jag v'äl kommer in i ett samtal så tjötar jag som aldrig förr. 
 
Försöker att bearbeta mina känslor och funderingar över hur jag beter mig i stället för att hata mig själv och förtränga.
 
Är så otroligt sugen på att gå nånstans och sätta mig och ta ett glas vin, men är för snål och för rädd att jag ska få ont. Undrtar vad man ska göra på midsommar! Förslag?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

2 kommentarer

Anonym

13 Jun 2013 19:49

dansa små grodorna så klart.. hehe dom är lustiga att se, och har inga öron. fniss

Anonym

17 Jun 2013 09:37

Jag hade mer än gärna firat med er men vi ska ju till Herrljunga och fira med Maria&Roine..känner mig som en förrädare

Kommentera

Publiceras ej