op

2kommentarer

Har haft väldigt ont idag. Huggvärk i bröstet och känner mig trasig i axelfästena. Svårt att använda armen och ens lyfta handen utan att bli kallsvettig och illamående. Åkte med Jonas en kort sväng för att käka kina mat med han och barnen. Brukar alltid vilja göra nåt med ungarna innan op. Och de älskar maten. Så skönt när Jonas vet precis vart han ska trycka för att tillfälligt släppa på smärtan. Nu ska han resa bort i tre dar och det känns ovant att åter vara själv efter op. Brukar alltid få hjälp och stöttning av honom efteråt och innan. Jag mår bra med honom och blir lugnare i hans närvaro.Men svårt på många sätt...
 
Jobbigt att försöka skriva när det gör ont att använda höger handen. Ville också säga att jag tog en kvällspromenad efter kl 22 och det var så sjukt fint. Kändes som det inte kunde bli vackrare. Svanar och vacker himmel efter solnedgången och En enorm gul fullmåne.När jag gick och satt mig på den nybyggda bryggan  och njöt av att kolla runt mig fram och tillbaka för att inte missa något fint, som om det vackra skulle gå mig mistes just när jag vrider på mig ser jag flera nakna gubbar hoppa i vattnet skrikandes på tyska... Fan att jag inte kunde med att filma detta spektakel mitt i allt vackert...
 
Operation kl 8 den 24juni alltså i morgon. Hoppas jag får op tidigt denna gången så jag slipper vänta för länge. Får svårt med andningen till slut om jag inte får dricka ens. Får problem med att få ner saliven och lockkänslan blir värre i halsen. Ska bli extra drygt att inte få ta flourtabletterna eller tuggemi som jag lever på nu förtiden. kommer bli en munntorr akne gris.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

2 kommentarer

Louise

25 Jun 2013 10:51

Hahahaha nakna tyskar!!! Vilken syn det måste ha varit! Härliga bilder som alltid :) Calle är hemma vid halv 3 så är det något du behöver hjälp med så kan du höra av dig till han! Hoppas du mår bättre snabbt och att op har hjälpt! Kramarom!

Anonym

25 Jun 2013 20:41

ÖNSKAR att du kunde leva ett "normalt" friskt liv..Älskar dig/Anna

Kommentera

Publiceras ej