...

1kommentarer

 

Hjärtat

Om du inte fanns skulle jag inte ha en chans 

Rastlösa nätter i kyla 

Inga varma läppar mot mina som är dina 

Jag skulle vara en ensam själ med ett tomt hjärta 


Jag skulle aldrig ha en chans om du inte fanns 

Inga varma läppar mot mina som är dina 

ingen kärlek från glittrande ögon som får mig ur balans 

oförklarlig saknad efter någon som inte finns någonstans 

Kanske världen skulle vara bättre om jag inte längre fanns 

Varför fortsätta finnas till när livet står still 

vilsen naken och kall utan din varma kropp 

utan glädje och hopp 


Tårar ingen torkar och ett hjärta som aldrig slutar blöda 

varför ens försöka 

en trasig själ i evighet 

Saknar dig som fattas mig 

existerar utan ett hjärta helt 

utan att förstå vad som fattas det 



Tar den enkla vägen ut för att få det onda att ta slut 

1 kommentarer

Louise

23 Sep 2014 20:30

Jösses människa vad du är duktig på att skriva vackert!! Jag avundas dig!! 😘

Kommentera

Publiceras ej